čtvrtek 27. srpna 2009

Mexická produktivita práce


Na ateliér jsme měli jednoduchý úkol - udělat fyzickej model okolí naší budovy - celkem běžná věc. Měřítko 1:250, rozměry ňáký 2x1,5 metru. Pár baráků kolem. Úkol, kterej by ve Vaduzu dělali půl dne, u nás na FA tipuju tak dva dny, z toho jeden den, než bysme se slezli. A tady? Začali jsme v úterý. Po té, co jsme zjistili, jak se tiskne (plotry nejsou standardně připojený k síti), jsme zjistili, že nemáme co tisknout. Po té, co jsme strávili v 5 lidech 5 hodin tím, že jsme se snažili nazvětšovat obrázek z googlu ve správném měřítku, jsme zjistili, že podstava, na kterou máme stavět model je moc malá. Tohle už jsem vzdala, a šla dom...
Další den se pokračovalo v práci. Tentokrát se měli dělat domečky. Začala jsem dělat ty, které jsem dostala přidělené, z papíru, proti kterému jsem protestovala, protože se mi zdál moc tvrdej, a moc kluzkej. Ale co. Svůj díl práce jsem udělala, abych vzápětí zjistila, že holky tvořej na ty svý domečky okýnka (dost infantilní nápad, na to, že je to měřítko 1:250, a domečky budou fakt titěrný). Tak jsem svou práci nechala tak jak je, s tím, že budu pokračovat další den.
Ve čtvrtek jsme se zase sešli ráno kolem 11, já si připravila fasádu pro svý domy, aby byly na stejný úrovni detailu jako ty jejich s okýnkama, a když jsem se po hodině vrátila ze cvičení, zjistila jsem, že se zase plány změnily - že z materiálu, ze kterýho jsem já udělala svoje domy, se budou dělat ulice, protože na domy je moc tvrdej a kluzkej :DD
Teď je půl 6 večer, model máme mít do zítra, a ještě nic nemáme....už se začalo trochu s ulicema, tak uvidíme jak se to vyvine :DD Ehm...začalo je silný slovo: než jsem si po sobě přečetla svůj článek a nahrála obrázek, přišli na to, že možná nejdřív udělaj domečky a ulice až na konec :DD
jsem zvědavá jestli ty ulice do konce semestru vůbec uděláme :DD

Žádné komentáře:

Okomentovat