středa 19. srpna 2009

Nemocná :(















Zdravím. Tak jak to tak vypadá, podlehla jsem nachlazení, pravděpodobně po té, co jsem promokla v Xochimilcu - na těch lodičkách. Ale žádný strachy, je to moje typický nachlazení, na který potřebuju 3 dny v klidu a hodně čaje. (abych se neučekala, přešla jsem na vaření čaje v mikrovlnce).

Jak tak čtu blogy ostatních cestovatelů, nejsem sama, kdo onemocněl - slečna, co je v Guadalajaře, má na blogu taky že je nemocná, a Luki z Vaduzu, kterej je teď v Texasu, je taky nemocnej. Tak je aspoň fajn, že v tom nejsem sama :)
Blbá věc na tom je, že zítra musím jít na imigrační vyřizovat ještě ňáký papíry, tak doufám, že to přežiju. Takže držte palce nadvakrát: jednak, ať je mi už zítra líp, jednak ať dneska přijede Ceslyna máma, aby mi podepsala potvrzení, že tu bydlim. Je to to jediný, co mi chybí pro mexický úředníky.
A co víc? Jo, včera jsem si posunula postel, z jednoho rohu pod oknem do druhýho rohu u skříně. Což je nepraktický z toho důvodu, že čas od času někdo něco v tý skříni potřebuje, ale praktický z toho pohledu, že už mi od okna netáhne na hlavu. Vždycky ráno když jsem se probudila, jsem měla úplně studenej krk - což by byla nejlepší cesta k zablokování žeano...
Když už jsem se tak rozpovídala o tom zdraví, čekám, že zpět přijedu v supr kondici. Ze sportů mám jednou týdně capoeiru (brazilský bojový sport, ale vypadá spíš jak tanec). Zatím jsem měla první hodinu, a fakt mě to bavilo! Potom mám 2x týdně typ dance aerobicu, kterej se jmenuje zumba, ale ještě jsem na první hodině nebyla, tak zatím nevim, co mě čeká. A pak bych chtěla (když bude čas a nálada) chodit ve středu na jógu - jako v Praze :)
To je pro dnešek vše. papa. Zdraví Lufa!

po půl roce capoeiry budu skákat tááákhle vysoko !!!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat