středa 23. září 2009

Božské Querétaro

Protože se ve středu 15. září slaví mexickej Den nezávislosti (Día de la Independencia), udělala jsem si delší cestovací prázdniny, a odjela navštívit Julii do Querétara. První, co mě potěšilo při příjezdu, bylo příjemné horké počasí. A pak už mě těšilo úplně všechno: historické centrum Querétara, indiánské slavnosti, tacos na tržišti, oslava Dne nezávislosti, slunečné dny, sopes k snídani, výlet na posvátný monolit Peňa de Bernal, pivo ve stínu, gorditas k obědu, tequila, nákupy, nové náušnice, přímý kontakt s kaktusem - bodlinky vyndavám doteď =), divadlo, procházka nočním Queretarem a k večeři typické ensalladas queretareanas a sangria. Zkrátka Queretaro jsem si užívala plnými doušky, a to hlavně díky Julii a jejím průvodcům pro každý den =) Každý den jsme měli „taxikáře“ a průvodce v jedné osobě – každý den jiného z jejích kamrádů, kteří nás ochotně vozili po všech čertech, a dělali nám společnost =) Má to holka dobře zařízený, měla bych se inspirovat, a taky si v Toluce najít kamarády s auty =) Víc než text nechám mluvit fotky :)

indiánské slavnosti v centru Querétara


akvadukt - symbol Querétara

oslavy dne nezávislosti:klobouky a vlajka, kterou pak někdo ukrad =)


s Julií ráno po oslavách Dne Nezávislosti - neodmyslitelné symboly Mexika: vlajka a "vocho" neboli brouk

(v tomhle speciálně rostly z podlahy rostlinky :)

já se sochou aztéka - povinné turistické foto

procházka nočním Querétarem

další den výlet do Bernalu - klasické zátiší podél cesty

já, Atrur a monolit Peňa de Bernal v pozadí


pohled z hory na městečko Bernal

barevná deka, barevná lufa, a za mnou pohled do údolí


kostelík v Bernalu



díky, Julie!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat