pondělí 16. listopadu 2009

Třetí parciál


V pátek 13. jsme odevzdali práci za 3. parciál. Tentokrát jsem si po 17 hodinách nepřetržité práce řekla v 5 hodin ráno, že na to kašlu a šla jsem si na dvě hoďky lehnout. A udělala jsem dobře, protože jsme stejně nestihli udělat všechno a zbytek odevzdáváme v úterý (bůhví jak ta odevzdávka zítra dopadne - zatím to moc nevypadá :)
Po revizi výkresů jsem se chvíli bavila s profesorem, a on až teprv v pátek zjistil, že jsem jenom výměnnej student na jeden semestr, a vypadal dost překvapeně..což mě pobavilo, a zároveň doufám, že by mohl mít pochopení při závěrečném hodnocení :) Ale co mě nepotěšilo je to, že pravděpodobně budem odevzdávat atelier pozdějc (protože nestíháme, takže mi zbyde méňe času na cestování :(
Ačkoliv dnes (16.11.) máme ve škole volno - den mexické revoluce - tak jsem překvapivě nikam na víkend neodfrčela, a řekla si, že trochu prozkoumám Tolucu - aneb co mám pořád pod nosem, a doteď na to nebyl čas.
V sobotu jsem se vypravila do Cosmovitralu - botanické zahrady, kde dělal vitráže místní umělec Leopoldo Flores (už jsem se o něm zmiňovala). Moc pěkný (hlavně ty vitráže), ovšem úroveň botanické zahrady to podle mě moc nemělo. Ale co :) pak jsem si koupila takový moučný placky, který se prodávaj na poutích a před kostelem, a celou dobu, co jsem je kupovala ,mi čmoudil dým do očí :)
No a v neděli jsem se prošla do parku, kterej je na konci naší ulice (rozuměj čtvrt hodiny chůze), ale je to park v úplně jiným smyslu než bysme my Evropané čekali. V podstatě rozsáhlá oplocená buš, kam se v neděli odpoledne sjíždějí rodiny a známí k jezírku na piknik. Spíš bych řekla, že je to taková rezervace, kde jsem jako po svých jdoucí vypadala jak blázen. Mexičani, poplatni své závislosti na autech, se sem jezdí rekreovat zásadně autem. Takže zaparkujou, vystoupěj, a už piknikujou. To má zásadní výhodu - stačí popojít o kousek dál, a tam už není ani noha (protože oni tam nedojdou:) Jenom občas projede turistickej vláček, nebo někdo na motorce. Rekreace po mexicku :)
Ale užívala jsem si slunného odpoledne s výhledem na Volcano Nevado, a pak si doma ukuchtila dobrou véču a koukla na Notting Hill. Ideálně strávený den!

Jardín Botanico - botanická zahrada a její vitráže

prodavačky placek mi čmoudily pod nos

a tohle je park Sierra Morelos

Žádné komentáře:

Okomentovat