pátek 27. listopadu 2009

Model, DF, lucha libre, čivavy

basilika Guadelupe, kam v prosinci mířej tisíce lidí


nejznámější svatý obrázek z Mexika - Virgen de Guadalupe

lucha libre v tělocvičně
masky na lucha libre jako turistickej suvenýr - nasazený na hlavě fakt pouštěj hrůzu




Jenom v rychlosti zmíním, co se děje v Toluce před dlouho očekávaným koncem školy, a začátkem prázdnin.
Strávila jsem tři dny děláním modelu na ateliér, a ještě není hotovej, ale je jenom skoro hotovej..a to mi "da flojera" jak se tady říká - trochu jsem se ukolébala tím, že už něco mám, a přestala jsem se stresovat z odevzdávky, a prostě a jednoduše jsem zlenivěla...
V úterý jsem se vydala do DF za spolužačkou z architektury, která je taky na Tecu, a tak jsme celý den chodily po městě, a povídaly a povídaly, což mělo za následek, že jsme třikrát přejely přestupní stanice v metru :) Byly jsme v Chapultepecu a u basiliky Virgen de Guadalupe, kam se v prosinci ubírají davy poutníků z celého Mexika. Moc pěkný horký den, fotky by opravdu stály za to, ale ani jedna z nás nevzala foťák, takže nám musíte věřit, žádné důkazy o tom, co jsme viděly neexistují :)
Poslední oficiální den školy uspořádala univerzita pro studenty událost "lucha libre", v překladu volný zápas - typická mexická radovánka. Bojovníci jsou zamaskovaní, a docela z nich jde strach. Těšila jsem se na pravé Mexiko, ale místo opravdového boje to byly nacvičené rádobykomické scénky..přirovnala bych to asi tak - jestli je Tec univerzita pro děti, byly tohle taky zápasy pro děti..takže celkem nuda. Večer jsem se zúčastnila fiesty designerů - kamarádů Cesly. Fiesta se jmenovala Bauhaus 2.0 (jako ta designerská a architektonická škola z Desavy) a jedlo se želé smíchané s vodkou - na pohled vypadalo lahodně, ale chutnalo příšerně po vodce...
Co se týče zvířeny u nás v domě, pořád se něco děje. Dva malý králíčky, který nám zbyli (ostatní 2 chcípli) si vzala maminka holek, a vodní želvě se zrovna koupil novej domek, ale bohužel do něj dosáhla čivava a želvu zřejmě vyndala a někam odnesla. To jsou úbytky. A nové přírůstky: máme teď na hlídání dvě malé roztomilé čivávky, který jsou flekatý jak krávy, a Taila (vopruzák) si jich vůbec nevšímá, ačkoliv bude mít v prosinci taky štěnata, a měly by se v ní už probudit mateřské pudy. (Kamarádka Španělka, která si bůhvíproč pamatuje slovo vopruzák prohlásila, že budeme mít malý vopruzatitos (španělsky vopruzáčči :)
Tak to je všechno, musím se zase ponořit do práce do školy, po 4 dnech flákání už se cítím trochu provinile :) Tak se mějte, a za necelý 4 týdny naviděnou!!!

prckové čivaví

Žádné komentáře:

Okomentovat